O nás
O nás
KONGRESOVÝ SERVIS TISKOVÉ KONFERENCE SPOLEČENSKÉ AKCE SPORTOVNÍ FIREMNÍ DEN SEMINÁŘ O MÓDĚ SVATBY NA KLÍČ

Vyřešíme za Vás

Kongresový servis


Kompletní technické a organizační zajištění kongresu, semináře, konference, školení.
K dispozici je několik variant prostorů podle počtu osob - 5 sálů + foyer + hala.

Kongresový sál
S kapacitou 50 – 70 max. 200 osob podle rozmístění stolů a židlí, s přilehlým foyer pro pořádání občerstvení
– coffe break, studený bufet.

Zámecký salonek
24 – 30 max. 45 osob podle rozmístění stolů a židlí.

Společenský salonek
14 – 16 – max. 20 osob podle rozmístění stolů a židlí. Oba salonky lze propojit otevřením spojovacích dveří.

Malý salonek
Klubový salonek – exklusivní konferenční prostor s kapacitou 8 - 10 osob podle rozmístění stolů a židlí, situovaný ve východní věži hotelu. Kongresové apartmá „301“ s vlastní ložnicí pro pořadatele do 12 osob.

Vstupní hala recepce hotelu
Prostor pro prezentaci výrobků větších rozměrů, stánek s úvodní informací, prezentací, Welcome drink apod.

Salonky
Lze využít pro pořádání pracovních obědů.

Parkoviště
Lze využít bez problémů jako přistávací plochu pro vrtulník. Dále zajistíme tlumočnický servis včetně kabin, ozvučení vnitřních i vnějších prostor, projekce z videa a počítačů, zpětný projektor, TV, video, DVD, audio-video záznamy, fotodokumentaci, výzdobu sálu, umístění loga (lze dodat nebo zajistíme výrobu), hostesky, květinová výzdoba, písařské práce, hlasovací zařízení, doprava, propagační materiály, občerstvení - cofee break, studený bufet, obědy, večeře v jedné z hotelových restaurací dle výběru, doprovodný program.











O nás

Copyright © All rights reserved